Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אילוף כלבים בפנסיון

מעוניינים באילוף כלבים בפנסיון? הכנו לכם מאמר מפורט עם מידע וטיפים לאילוף בתנאי פנסיון! תוכלו למצוא מידע על כמה זה עולה, לאיזה כלב זה מתאים, כמה זמן זה לוקח, איך לבחור פנסיון אילוף לכלבים ועוד!

אילוף כלבים בפנסיון – האם זה מתאים לכל כלב?

אילוף כלבים בפנסיון זה דבר נפלא ויעיל אבל לא מתאים לכל כלב. בנוסף, זה תלוי לאיזה סוג אילוף אתם רוצים. אנחנו יודעים שכרגע התחושה היחידה שלכם זה שיקחו את הכלב שלכם מכם ויחזירו אותו אליכם מאולף אבל ישנם מקרים שבהם עדיף ואפילו עדיף מאוד שכל תהליך האילוף יהיה ביחד איתכם עם מאלף כלבים שמגיע אליכם הביתה.

באילו מקרים אילוף כלבים בפנסיון לא יהיה אפשרי?

המקרים שבהם לא מתאים אילוף כלבים בפנסיון הם המקרים האלו:

1.כלב חדש שהגיע הביתה

2.מעוניינים באילוף בסיסי לפקודות

3.אילוף גורים לצרכים

הסיבה העיקרית שאילוף בפנסיון לא מתאים במקרים אשר צוינו הם מכיוון ובמקרים הללו יש צורך לבצע אילוף כלבים בהתניות ועל מנת שהוא יתבצע בצורה טובה ולא פחות מכך חשוב שאתם תהיו נוכחים ושזה יתבצע בבית שלכם.

מתי אילוף בפנסיון כן מתאים?

אילוף בפנסיון מתאים במקרים בהם יש צורך לפתור לכלב שלכם בעיות התנהגות קשות. לדוגמא – חרדות, תוקפנות וכדומה. באמצעות אילוף בפנסיון, תוכלו לפתור את הבעיות הללו וזאת מכיוון והעבודה עם הכלב תהיה יומיומית ולא שבועית (כמו באילוף עד הבית). אילוף כלבים בפנסיון עוזר לנתק את הכלב מהבעיות שהוא חווה יום יום ולטפל בה בצורה יעילה ונקודתית.

 אילוף כלבים בפנסיון – מחיר

המחיר הממוצע לאילוף כלבים בפנסיון הוא 4,500 ש׳׳ח בממוצע. טווח המחירים נע בין 4,000 – 5,000 ש׳׳ח והוא עשוי להשתנות בין סוגי הפנסיונים, בין המיקום של הפנסיון, ותק המאלף וכדומה. 

דברו איתנו ומצאו פנסיון אילוף כלבים מומלץ!

פנסיון אילוף כלבים – איך זה עובד?

פנסיון אילוף כלבים עובד בצורה הזו:

  1. פגישת אבחון – בשלב הראשוני, יגיע המאלף כלבים לפגוש ולהכיר את הכלב ולבצע איבחון מקיף לכלב. בסיום הפגישה, המאלף יגיד לכם מהי הדרך הטובה ביותר לאלף את כלבכם. יש לציין שישנם מקרים שהמאלף מבצע המאלף שיחת טלפון ובה אתם תספרו לה על המצב והבעיה שהכלב שלכם מתמודד איתה, בהתאם לשיחה הזו, יחליט המאלף מה הדרך הטובה ביותר.

  2. אילוף הכלב בפנסיון – בשלב השני, תשימו את הכלב בפנסיון, ותחזרו הביתה. האילוף בפנסיון הוא כחודש בממוצע. טווח הזמנים נע בין 3-5 שבועות. במשך התקופה הזו, מאלף הכלבים יעבוד עם הכלב שלכם בהתאם לבעיות שיש לעבוד עליהם בצורה אינטנסיבית מאוד (3-4 פעמים ביום!).

    יש לציין שרוב המאלפים יאפשרו ואף ירצו שתגיעו כל כמה זמן לאילוף משותף יחד עם המאלף והכלב שלכם.

  3. וזה הרגע הנה באה השעה! הכלב חוזר הביתה! אבל! וזה אבל גדול, זה ממש לא נגמר בפנסיון. אמנם הכלב עכשיו מאולף והכל טוב ויפה אבל יש סיכוי לא קטן שתרגישו שהאילוף לא בדיוק כמו שרציתם, אבל זה ממש לא כך כי יש לכך סיבה, הכלב רגיל לעבוד עם המאלף ולכן עכשיו הגיע הזמן לכמה שיעורי אילוף ביתיים יחד עם הכלב שלכם ויחד עם המאלף שבו תקבלו שיעורי בית וטיפים לעבודה נכונה בהמשך. חשוב מאוד לציין שחובה לעשות את מה שהמאלף אומר, אחרת כל הזמן הזה וכל הכסף ששילמתם לפנסיון לא ישנה כלום והכלב מהר מאוד יחזור לקדמותו.

איך תבחרו פנסיון לאילוף כלבים?

על מנת שתבחרו פנסיון אילוף כלבים מקצועי, יש לבדוק כמה דברים:

הדבר הראשון, זה להגיע לפנסיון. תגיעו לפנסיון, תתרשמו ממנו, תדברו עם המאלף ותוודאו שיתאים לכלב שלכם להיות שם במשך כמה שבועות.

הדבר השני – בדקו האם כל הכלבים בפנסיון מחוסנים, בדקו כמה כלבים נמצאים בפנסיון, וודאו שאין מצב שהכלב יברח משם בטעות.

הדבר השלישי – בדקו על שיטת האילוף. ישנם מגוון רחב מאוד של שיטות אילוף כאשר הבולטות ביניהם זה השיטה הרגילה – לגרום לכלב להבין מי באמת הבעלים ולדאוג לכך שיציית. ויש את השיטה הבולטת השניה שהיא אילוף בגישה החיובית תוך כדי מציאת הגורם שגורם לכלב להתנהג בצורה שבה הוא מתנהג. חשוב לציין שלרוב, מאלף הכלבים יבצע כמה שיטות יחדיו על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

לסיכום על בחירת הפנסיון לאילוף כלבים, וודאו שאתם מרגישים בנוח היכן שאתם עומדים להשאיר את הכלב לתקופה ארוכה. וודאו שהשיטה מתאימה לכם, שלכלב יהיה טוב, נעים וכיף בפנסיון ושלא יהיה מצב שהוא יברח משם בטעות.  

סיכום אילוף כלבים בתנאי פנסיון

אילוף כלבים בתנאי פנסיון זה יכול להיות דבר מעולה, אבל כמו שכבר אמרנו, לא בטוח שזה יתאים לכל כלב ולסוג האילוף שאתם מעוניינים. אמנם המחיר יקר יותר, מאשר אילוף כלבים בבית הלקוח אבל ברגע שאתם מתמודדים עם כלב שיש לו בעיות התנהגות קשות, האילוף בפנסיון שווה כל שקל.

מעוניינים באילוף כלבים בפנסיון? צרו איתנו קשר!

הגעתם עד לפה ועדיין לא יצרתם איתנו קשר? דרך האתר ILOVEDOGS תוכלו למצוא בקלות פנסיון לאילוף כלבים בכל רחבי הארץ! התקשרו או השאירו פרטים ואנחנו יותר מנשמח להעניק לכם ולכלבכם את השירות הטוב ביותר!

תפריט נגישות