Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאלף כלבים בפתח תקווה

הכלב התחיל לעשות לכם בלאגן בבית? מחפשים מאלף כלבים בפתח תקווה? במאמר זה תוכלו לקבל מגוון רחב של מידע וטיפים לפני שאתם מתחילים את תהליך האילוף!

מאלף כלבים בפתח תקווה – מחיר

מחיר מאלף כלבים בפתח תקווה הוא 300 ש׳׳ח בממוצע עבור שעה של מפגש. טווח המחירים נע בין 250 – 350 ש׳׳ח והוא משתנה לפי כמה פרמטרים שעליהם נפרט בהמשך המאמר.

דרכי אילוף של מאלף כלבים בפתח תקווה:

באופן כללי, יש 2 דרכים לאלף את הכלב שלכם. אילוף כלבים בפנסיון ואילוף כלבים בבית הלקוח. בטח אתם עכשיו שואלים אבל מה יותר מומלץ? אז ככה, אין מה מומלץ ומה פחות אלא יש מה מומלץ בהתאם לכלב שלכם, בהתאם לבעיות שלו ולמה שתרצו לטפל / לאלף. לדוגמא – הכלב תוקפני? ככל הנראה מה שיהיה מומלץ זה אילוף בתנאי פנסיון. מעוניינים לאלף את הכלב לצרכים / אילוף לפקודות בסיסיות? ההמלצה היא לעבוד עם מאלף כלבים בפתח תקווה שמגיע עד הבית.

מאלף כלבים בפתח תקווה – ממה מושפע המחיר שלו?

ישנם כמה דברים אשר משפיעים על המחיר של מאלף כלבים בפתח תקווה כגון ותק וניסיון של המאלף, כמות המפגשים שתצטרכו על מנת לאלף את כלבכם וסוג האילוף – פנסיון או בבית הלקוח. חשוב לציין שמה שלא משפיע על המחיר זה אילוף גורים או כלב בוגר וכמובן שגם גזע הכלב לא משפיע על המחיר.
 

מצאו מאלף כלבים בפתח תקווה בקליק!

 

 

איך תדעו שהגיע הזמן להתקשר למאלף כלבים בפתח תקווה?

יש כל מיני סימנים שחשוב מאוד לשים לב אליהם ובמידה והם קורים, חשוב לצלצל למאלף כלבים בפתח תקווה על מנת שהמצב לא יחמיר.
  • לחץ וחרדה – הכלב נכנס הרבה פעמים ללחץ? יש לו חרדת נטישה או חרדה מכל מיני דברים אחרים? מומלץ מאוד לצלצל למאלף כלבים על מנת שהמצב לא יחמיר.
  • תוקפנות – במידה ואתם חווים תוקפנות מכלבכם בין אם זה כלפי אנשים זרים או כלפיכם, פנו למאלף כלבים בדחיפות.
  • הנאה – לצערנו הרב, לכלבים אין תוחלת חיים כמו של בני האדם ובזמן שיש לנו איתם יחד חשוב מאוד להנות ככל הניתן ביחד. לכן, אם אתם רוצים להבין את הכלב שלכם יותר, להפוך אותו לממושמע ועוד, פנו למאלף כלבים.
 

אילוף כלבים בפתח תקווה – כמה זמן זה לוקח?

הזמן הממוצע אשר לוקח לאילוף כלבים בפתח תקווה הוא 5 – 10 מפגשים בממוצע לאילוף כלבים בבית הלקוח. זמן האילוף הממוצע עבור אילוף כלבים בפנסיון יהיה 3 שבועות בממוצע. חשוב לציין שהזמן אשר צוין הוא אך ורק ממוצע וישנם מקרים בהם זה יכול לקחת יותר זמן ולהפך, הכל בהתאם לסוג האילוף ולבעיה שיש לכלבכם.

>>>אולי יעניין אתכם גם טעויות נפוצות באילוף כלבים

 

מאלף כלבים מומלץ בפתח תקווה – איך תבחרו אותו?

ישנם כמה דברים שחשוב שתבדקו על מנת שתבחרו במאלף כלבים מומלץ בפתח תקווה:

  • ביקורות – דבר ראשון, תשתמשו בכוחו של האינטרנט וחפשו ביקורות על מאלף הכלבים אשר איתו אתם רוצים לעבוד.

  • מחיר – וודאו שההצעת המחיר שקיבלתם לא מוגזמת.

  • ניסיון – וודאו שלמאלף הכלבים שאתם בוחרים יש ניסיון ועונה על הצרכים שאתם מחפשים.

תפריט נגישות