Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאלף כלבים בראשון לציון

מעוניינים למצוא מאלף כלבים בראשון לציון? דרך ilovedogs תוכלו למצוא מאלפי כלבים מנוסים ומקצועיים לאילוף מקצועי לכלבכם!

מחיר מאלף כלבים בראשון לציון

מחיר מאלף כלבים בראשון לציון הוא 200 – 350 ש׳׳ח בעבור מפגש אחד של שעה. יש לציין שהמפגש הראשון של האילוף כולל היכרות עם הכלב וכמובן שגם איתכם ולכן הוא עשוי להיות ארוך יותר מכל שאר המפגשים. המחיר הממוצע של מפגש ראשון הוא 350 ש׳׳ח בממוצע ואורכו הוא כשעה וחצי. 

מאלף כלבים בראשון לציון – ממה מושפע המחיר?

המחיר של מאלף כלבים בראשון לציון מושפע מכמה דברים עיקריים:

  • ניסיון – פשוטו כמשמעו, ככל שלמאלף יהיה יותר ותק וניסיון, כך המחיר שלו יהיה יקר יותר (לרוב).
  • כמות המפגשים – אילוף כלבים בראשון לציון לרוב לא מסתיים במפגש אחד, אילוף זה לא קסם ולכן לרוב יש צורך בכמה מפגשים (5 – 10 מפגשים).
  • מיקום האילוף – מעוניינים לאלף את הכלב בפנסיון לכלבים? המחיר עשוי לעלות יותר מאשר אילוף כלבים בבית.
יש לציין שאילוף גורים ואילוף של כלבים בוגרים אינו משפיע על המחיר. בנוסף, גם גזע הכלב אינו משפיע,

מתי יודעים שצריך מאלף כלבים בראשון לציון?

מעבר לכך שאתם רוצים לאלף את הכלב שלכם, יש עוד כמה דברים שצריך לשים לב אליהם ולפנות למאלף כלבים בראשון לציון:

  • הרגשה – נתחיל בסיבה הכי הגיונית. אתם רוצים פשוט כלב ממושמע ומאולף והחלטתם שאתם רוצים לבלות את השנים שלכם עם הכלב בכיף ובנחת.
  • חרדה ולחץ – הכלב שלכם התחיל להיות לחוץ ובחרדה מכל מיני דברים? הגיע הזמן להרים את הטלפון ולהתקשר למאלף כלבים מקצועי. סימנים אלו במידה ולא מטפלים בהם יכולים להחמיר מאוד עם הזמן ולכן חשוב מאוד לפנות למאלף כלבים.
  • תוקפנות – הכלב שלכם נהיה תוקפני? אל תהססו ופנו למאלף כלבים מוסמך.

מאלף כלבים בראשון לציון – כמה זמן זה יקח?

אי אפשר לענות תשובה חד משמעית אלא רק להגיד את הממוצע של רוב האנשים שפונים למאלף כלבים. הזמן הממוצע לאילוף כלבים בראשון לציון הוא 6 מפגשים. חשוב מאוד להבין שהאילוף לא נגמר ברגע שהמאלף הולך, לכם – בעלי הכלבים יש תפקיד משמעותי מאוד בכל הסיפור הזה וזה לעשות את שיעורי הבית שמאלף הכלבים נותן לכם ולהקפיד עליהם. אחרת, בזבזתם פשוט זמן וכסף. התמדה תביא אתכם ואת כלבכם להצלחה!

מצאו מאלף כלבים מומלץ בראשון לציון

 

מאלף כלבים בפנסיון או בבית? מה עדיף?

מתלבטים על אילוף כלבים בתנאי פנסיון או בבית הלקוח? במקרה זה אין מה שיותר עדיף אלא יש מה יותר עדיף בשבילכם ובשביל הכלב שלכם ואת זה המאלף ואתם תוכלו להחליט. אלו ההבדלים:

  • אילוף כלבים בפנסיון בראשון לציון – תהליך של אילוף כלבים בפנסיון לא מתאים לכל מקרה. הוא יתאים בעיקר למקרים בהם הכלב תוקפני, נובח הרבה, בעל חרדת נטישה וכדומה. במקרים אלו יכול להיות מאוד אפקטיבי לשים את הכלב באילוף בפנסיון. מתי זה פחות מתאים? הבאתם כלב חדש הביתה? עדיף שתעבדו עם מאלף בבית. כשתרצו לבצע אילוף בסיסי לכלב גם כן יותר מתאים לעשות את האילוף עם מאלף בבית.

  • אילוף כלבים בבית בראשון לציון – בתהליך זה, אתם עובדים ביחד עם המאלף על אילוף הכלב, בתהליך זה תיפגשו עם המאלף לכמה מפגשים שתצטרכו ובסוף כל מפגש תקבלו ׳׳שיעורי בית׳׳ שתצטרכו לעשות עם הכלב עד למפגש הבא על מנת שהאילוף יהיה אפקטיבי. חשוב להבין שעל מנת לאלף את הכלב זה ידרוש שיתוף פעולה מכם – הבעלים של הכלב.

תפריט נגישות