Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אילוף רועה בלגי

צריכים אילוף רועה בלגי? במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים על אילוף רועה בלגי ומציאת מאלף כלבים מקצועי, מנוסה ומתאים שיעזור לכם בכל תהליך האילוף!

רועה בלגי – קצת רקע

רועה בלגי הינו מסוג גזעי הכלבים הממושמעים והנוחים ביותר בין אם זה לאילוף ובין אם זה לעבוד יחדיו. רועה בלגי הינו כלב בעל שמחת חיים רבה ומוסר עבודה גבוה, ולכן נראה המון כלבים מהגזע הזה משרתים במשטרה, בצבא וכו׳. מקור הכלב של הרועה בלגי הוא כמובן מבלגיה, ובעברו הרחוק סייע בשמירה על העדר ועל כך נקרא שמו – רועה בלגי.

אילוף רועה בלגי – מחיר

מחיר אילוף רועה בלגי הוא 300 ש׳׳ח בממוצע עבור שעת אילוף. טווח המחירים נע בין 200 – 400 ש׳׳ח והוא משתנה בין כמה פרמטרים אשר נדבר עליהם בהמשך המאמר.

שיטות אילוף רועה בלגי

כיום יש 2 שיטות אילוף עיקריות לאילוף רועה בלגי:

  • אילוף רועה בלגי בפנסיון – בשיטת אילוף זו, האילוף מתבצע בתנאי פנסיון, שמים את הכלב בפנסיון אילוף לכלבים ושם הוא ישאר במשך של 3 שבועות בממוצע עד לסוף האילוף. במהלך התקופה הזו, יעבוד הרועה בלגי יחד עם מאלף כלבים מקצועי עד לתוצאה הרצויה. בשיטה זו, בעלי הכלבים אינם חלק מתהליך האילוף.
  • אילוף רועה בלגי בבית הלקוח – בשיטה זו, מגיע אל ביתיכם מאלף כלבים מקצועי פעם בשבוע בממוצע למפגש שאורכו נע בין 45 דקות לשעה וחצי. בזמן המפגש, מאלף הכלבים יעבוד עם הכלב לפי התכנית האימונים שהכין ולאחר מכן תקבלו הדרכה כיצד להתנהל עם הכלב במהלך השבוע עד המפגש הבא.

אילוף רועה בלגי עושים עם מאלף כלבים מומלץ!

באתר ilovedogs תוכלו למצוא מאלפי כלבים מכל האזורים בארץ! כל מאלפי הכלבים שאנו עובדים איתם נבחרו בקפידה וכולם מקצועיים ומנוסים! לכן, במידה ואתם בוחרים באילוף רועה בלגי יחד עם מאלף כלבים מקצועי, השאירו את הפרטים שלכם או התקשרו אל המוקד שלנו!

 

מצאו מאלף כלבים מומלץ מאזור מגוריכם בקלות ובמהירות!

כיצד מושפע המחיר של אילוף רועה בלגי?

מחיר אילוף רועה בלגי מושפע מכמה דברים עיקריים כגון: אילוף בפנסיון או בבית הלקוח, ותק של המאלף, סוג האילוף שתצטרכו וכמובן שהדבר שהכי משפיע על המחיר הוא כמות המפגשים שהכלב שלכם יצטרך עד שיסיים את כל תהליך האילוף.

אילוף רועה בלגי – כמה זמן זה לוקח?

הזמן הממוצע לאילוף רועה בלגי הוא 6 – 10 מפגשים בממוצע במידה ומבצעים את האילוף בבית הלקוח. במידה ותבחרו באילוף רועה בלגי בפנסיון, הזמן הממוצע הינו כ-3 שבועות. ישנם מקרים בהם כל התהליך יכול להתארך וזה תלוי בעיקר בסוג הכלב והאופי שלו.

>>>אולי יעניין אתכם גם כלב דלמטי

איך לאלף רועה בלגי?

הגעתם לכאן בשביל ללמוד איך לאלף רועה בלגי? הנה כמה טיפים חשובים!

  1. התחילו באילוף לפקודות בסיסיות כמו לשבת, להישאר, לבוא, לעזוב וכדומה. הפקודות הבסיסיות חשובות מאוד להתחלת תהליך האילוף רועה בלגי על מנת שתבנו בסיס טוב של ציות ושליטה.
  2. השתמשו בחיזוק חיובי (מתן חטיף, ליטופים) ותשומת לב על התנהגות טובה וציות. החיזוק החיובי עוזר לרועה בלגי להבין שהוא עשה מעשה טוב ויגרום לו לחזור על התנהגות הזו.
  3. עקביות זה הסוד להצלחה באילוף כלבים. הקפידו להשתמש באותן הפקודות ותגמולים בכל פעם. וודאו שכולם בבית שלכם עושים זאת.
  4. אימונים קצרים ותכופים. לכלבים יש בעיות קשב וריכוז. לכן, מומלץ לעשות אימונים קצרים וממוקדים כמה פעמים ביום.
  5. סבלנות! אילוף כלבים דורש זמן ומאמץ ואף אחד לא הבטיח שזה יהיה פשוט. אל תצפו שהכלב שלכם ילמד את הכלב ביום אחד. אבל דבר אחד אנחנו מבטיחים לכם, אם תתמידו – תראו תוצאות!

איך עובד תהליך אילוף רועה בלגי?

בכל הנוגע לאילוף רועה בלגי, חשוב לזכור את היתרונות המיוחדים של הגזע. לרועה בלגי יש קליטה מאוד מהירה והוא לומר מהר, לכן חשוב לתת לו פקודות ברורות על מנת שיוכל לקלוט את כל הפקודות ולבצע את כל מה שתבקשו. בנוסף, חשוב לחשוף את הרועה הבלגי כמה שיותר מהר לכל בני המשפחה ואנשים נוספים מגיל צעיר על מנת למנוע בעיות התנהגות הנובעות מחרדה, תוקפנות ואגרסיביות.

חשוב מאוד לדאוג לרועה בלגי לפעילות יום יומית שתעזור לו לפרוק כמה שיותר אנרגיות, זאת על מנת שתוכלו להימנע מרועה בלגי משועמם שהורס לכם את הבית.

אילוף רועה בלגי – יתרונות

לרועה בלגי יש לא מעט יתרונות שיכולים להועיל באילוף ובחיי היום יום עם הכלב:

  • כלבים חכמים ובעלי יכולת למידה מהירה – כלבי רועה בלגי הם חכמים מאוד ומסוגלים ללמוד פקודות חדשות במהירות. זה מה שמאפשר להם להיות כלבים מצוינים לאילוף.
  • אנרגיה שלא נגמרת – לרועה בלגי יש המון אנרגיה. הם כלבים מאוד אקטיבים וצריכים פעילות גופנית ופיזית גבוהה על מנת להיות מרוצים ובריאים.
  • כלבים אמינים ומסורים – רועה בלגי הינו כלב מסור ואמין שמיישם את כל הפקודות ברצינות.
  • מתאימים את עצמם למצבים – לכלב רועה בלגי יש רגישות למצבי סביבה שונים והם יודעים להתאים את עצמם לפי המצב.
  • כלב עבודה – כלבי רועה בלגי הם כלבי עבודה מוכשרים ביותר למגוון רחב של תחומים כגון: כלבי שמירה, איתור חומרים מסוכנים ועוד.

תפריט נגישות