Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אילוף כלבי מלטז

אילוף מלטז

כלבי מלטז ידועים ככלבים חכמים ואינטלגנטיים שמבינים מה רוצים מהם ובכך הופך תהליך האילוף להיות קל. כלבי מלטז מאוד אוהבים את בעליהם ורוצים את תשומת ליבם. במאמר זה, תוכלו לקבל מספר טיפים לאילוף כלבי מלטז בצורה נעימה, בריאה ויעילה.

טיפים חשובים לאילוף מלטז

לפניכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם על מנת שהמלטז שלכם יהיה מאולף:

  • חשיפה מוקדמת – יש להוציא ולחשוף את המלטז לעולם לאחר שקיבל את כל החיסונים. תוכלו לעשות איתו כל מיני סוגים שונים של טיולים, תוכלו לחשוף אותו לרעש, אנשים, ילדים ובעלי חיים נוספים. ( רק בדקו שהכלב אשר איתו תפגישו את המלטז שלכם אינו תוקפני) יש לציין, שחשיפה מוקדמת תגרום לו לא להיות פחדן או תוקפני כלפי אנשים זרים וכלבים אחרים. במידה ותחשפו את המלטז בצורה נכונה, תגרמו לו להיות כלב שמח ובעל ביטחון.
  • משחקים של בובות ופרווה תוך שימוש בחטיפים – כלבי מלטז אוהבים מאוד לשחק ולכן ישמחו מאוד לעבוד עם בעליהם ואף ירצו להרשים אותו. תהליך אילוף כלבי מלטז באמצעות מתן חטיפים לכלבים או כל דבר אחר שהכלב שלכם יאהב ושימוש בבובות פרווה מיוחדות או צעצועים לכלבים כמשחק ילמד את כלבי המלטז מהו משחק ואיך להיות עסוקים (עם הזמן יוכלו גם להעסיק את עצמם) וידעו שיקבלו צ׳ופר על התנהגות חיובית.
  • אתם הבוסים – לפעמים המבט התמים והמתוק של כלבי מלטז יכול לגרום לכם לבלבול קל שבכלל הם הבוסים ולא אתם. לכן, כשדבר כזה קורה תזכרו שבאתם לכאן לקרוא את המאמר על מנת לדעת איך לאלף כלבי מלטז ותחזרו לדבוק במטרה – אילוף מלטז. כלבי מלטז לעיתים עלולים להפוך בקלות לשתלטנים ותוקפנים, לכן הקפידו על המשמעת בבית. טיפ הזהב הוא לשים לו קולר בבית וללכת איתו קצת וברגע שיתנהגו בצורה שהיא אסורה תוכלו לתקן אותו בצורה עדינה, רגועה וזורמת.

אילוף מלטז בשיטה החיובית

כלבי מלטז מגיבים בצורה מעולה (לרוב) בשיטה החיובית שהיא כוללת חיזוקים חיוביים וחטיפים שונים. כל פקודה שתתרגלו איתו במסגרת תהליך אילוף מלטז תצ׳פרו אותו בחטיף במידה והוא פעל נכון וכפי שרציתם ובכך תשתפר פלאים התקשורת ביניכם ויעניקו לכלב שלכם ביטחון ויציבות.

סיכום אילוף מלטז

אילוף מלטז הינה חוויה כיפית לשני הצדדים ובינינו, אין חוויה יותר כיפית מהצלחה. זיכרו שכלב מלטז מאולף וממושמע זהו כלב בעל ביטחון שחי בשלום עם משפחתו. פינוק יתר וחוסר התמדה בתהליך האילוף תהפוך אותם ללא יציבים, קנאיים ובין היתר יפתחו גם אובססיביות וחרדת נטישה. אלו אינן תכונות גנטיות של הגזע אלא בעיות הנובעות מהיחס שהם מקבלים מבני האדם שסביבם ולכן חינוך נכון ימנע אותן. חינך ותהליך אילוף מלטז צריך להתחיל כמה שיותר מוקדם וחשוב להבהיר להם שאתם מעליהם בהיררכיית הלהקה.

אילוף כלב מלטז עם מאלפים מומלצים

צריכים עזרה באילוף כלבי מלטז? השאירו את הפרטים שלכם ומצאו מאלף מקצועי באזור מגוריכם!

תפריט נגישות