Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אילוף גורים לצרכים

הבאתם גור חדש הביתה? בשעה טובה ומוצלחת! במדריך זה תלמדו כמה טיפים חשובים על איך לבצע אילוף גורים לצרכים, וטיפים חשובים שיבטיחו את הצלחתכם והצלחת הגור שלכם!

אילוף גורים לצרכים

כרגע, הדבר הכי חשוב שאתם צריכים להבין, זה שאתם הולכים לנקות לא מעט את המתנות שגור הקטן שלכם הולך להשאיר לכם בכל פינה בבית, וזה בסדר, כי הוא גור וב-9 שבועות הראשונים אתם לא יכולים להוציא אותו לטיולים, לכן תהיו מוכנים לזה.

אילוף גורים לצרכים – איך עושים את זה?

נתחיל ונאמר שכדאי להתחיל באילוף גורים לצרכים כמה שיותר מוקדם, בחודשים הראשונים, הגור קולט הכי הרבה וזה הזמן הטוב ביותר לאלף אותו לעשות את הצרכים שלו בחוץ. לפני שנתחיל, חשוב מאוד לציין שיש מגוון שיטות לבצע אילוף גורים לצרכים וההמלצה היא לשלב את כל השיטות ביחד. אז איך עושים את זה?

טיולים – במידה והגור שלכם עבר את שני החיסונים הראשונים, ניתן להתחיל ולהוציא אותו לטיולים כל כמה שעות. רק שימו לב, מכיוון שמדובר בגור והיכולת שלו להתאפק היא לא גבוהה, תצטרכו להוציא אותו כל שלוש שעות בממוצע. מומלץ לצאת איתו לטיול אחרי שהכלב הוציא אנרגיה (גורם לחילוף חומרים מהיר יותר), ישן, אכל או שתה. קחו איתכם לטיול חטיף ורדו עם הגור למטה (רק שימו לב שזה חטיף שמותר לגורים). הגור עשה את הצרכים שלו למטה? מצוין, תצ׳פרו אותו בחטיף על מנת שיבין שהוא עשה מעשה טוב ועל זה מגיע לו צ׳ופר.

השיטה השניה היא כלוב אילוף – לפני שאנחנו מתחילים להסביר על השיטה, חשוב להבין שאת השיטה הזאת מומלץ לבצע יחד עם מאלף שיהיה מעורב בכל תהליך האילוף גורים. את השיטה הזאת ניתן לעשות באמצעות גדר לגורים ובאמצעות כלוב אילוף. שיטה זו יעילה מכיוון והכלבים הינם חיות נקיות והם תמיד ישתדלו מאוד לא לעשות את הצרכים שלהם במקומות בהם הם ישנים ואוכלים, לכן שיטה זו יעילה מאוד אבל אנחנו שוב מדגישים – את השיטה הזו מומלץ מאוד לעשות יחד עם מאלף מכיוון והיא לא מתאימה לכל סוגי הכלבים ומעבר לכך היא גם יכולה לגרום לנזק משמעותי לגור. מאלף כלבים מקצועי ידע האם שיטה זו מתאימה לגור שלכם ובמידה וכן ידריך אתכם איך לבצע את האילוף גורים לצרכים באמצעות תיחום.

דרך נוספת לאילוף גורים לצרכים – פד

זוכרים שאמרנו שהכלב לא יכול לצאת החוצה עד גיל 9 שבועות? הנה הפתרון ל-9 שבועות הקרובים עם הגור החדש שלכם! שמעתם פעם על פד לכלבים? פד לכלבים סופג את הצרכים של הגור והוא מוכן לכל הפתעה שהגור יכין לו. אם יש לכם כבר גור חדש בבית ועוד לא קניתם פד, זה הזמן. את הפד שמים במקום שאתם תבחרו ושם זה הולך להיות השירותים של הכלב ב-9 שבועות הקרובים. אתם בטח עכשיו שואלים איך הגור ידע לעשות שם את הצרכים שלו? אז אנחנו כאן כדי להגיד לכם שהאנושות זה דבר מדהים ועל הפד יש ריחות שאמורים לעודד את הגור לעשות עליו את הצרכים. אבל, וזה אבל גדול – לא תמיד זה יקרה, אז תסלחו לו 🙂

צריכים עזרה באילוף גורים לצרכים? דברו איתנו!


טיפים חשובים לאילוף גורים לצרכים

אספנו לכם כמה טיפים חשובים שבטוח יעזרו לכם באילוף גורים לצרכים:

  • הקפידו על חיזוק חיובי – חיזוק חיובי אומר לצ׳פר את הכלב בכל מקום שהוא עשה את מה שרציתם שיעשה. תסמכו עלינו, הגור יבין מהר מאוד ששווה לו לעשות את הצרכים שלו על הפד / בחוץ.
  • השאירו את הפד באותו המקום – נסו כמה שפחות לשנות את המקום של הפד, תתנו לגור להבין שזה המקום שהוא צריך ללכת אליו ולעשות את הצרכים שלו.
  • סבלנות – כמו בכל תהליך, סבלנות זה המפתח להצלחה. הוא לא הגור הראשון ולא הגור האחרון שהולך ללמוד שאת הצרכים שלו הוא עושה בחוץ. לכן, היעזרו בסבלנות ותהיו סלחניים.
  • נקו את הצרכים של הכלב ביסודיות – חזרתם הביתה וגיליתם הפתעה בכניסה לבית? נקו את ההפתעה ביסודיות על מנת שלא ישאר ריח על הרצפה שיגרום לגור לחזור לשם ולעשות שם שוב את הצרכים שלו.
  • השתדלו להיות ליד הגור במהלך הצרכים – לא, הוא לא צריך פרטיות. הוא צריך את העידוד שלכם ואת הצ׳ופר שלכם מיד אחרי שהוא עושה את הצרכים שלו במקום שהוגדר.
  • האריכו בהדרגה את הטיולים – ככל שהזמן עובר, אנחנו רוצים שהגור יתרגל לעשות את הצרכים שלו כל כמה שעות (ולא כל 3 שעות), לכן חשוב להאריך בהדרגה את הזמן שבו אתם עומדים לרדת עם הגור לטיול.

צריכים עזרה באילוף גורים לצרכים? אנחנו כאן!

קצרים בזמן? אילוף הגור לצרכים לא הולך כמו שתכננתם? לא נורא! אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לכל מה שתצטרכו. השאירו פרטים או התקשרו אלינו! ניתן לקבל שירות בכל האזורים בארץ!

תפריט נגישות