Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

כלב צ׳או צ׳או

מחפשים חבר חדש? הכירו את הצ׳או צ׳או עם הפרווה העבה, הלוע המקומט והזנב הרך, גורי הצ׳או צ׳או אושר אחד גדול וטהור! אבל מה גורם לצ'או צ'או לבלוט משאר ההכלבים בואו נצלול לתוך ההיסטוריה שלהם ונלמד עוד על הכלבים המקסימים האלה.

כלב צ׳או צ׳או – מקור הגזע

הצ'או צ'או הוא אחד מגזעי הכלבים העתיקים ביותר הידועים לאדם, עם מקורות שניתן לייחס לסין העתיקה. לפי האגדה, כלבי צ׳או צ׳או שימשו לציד, רעיית צאן ושמירה על ארמון הקיסר. עם הזמן, צ'או צ'או הפך לסמלים של אצולה ולעתים קרובות הוחזקו כחיות מחמד על ידי אריסטוקרטים סינים.

בסוף המאה ה-19, צ'או צ'או הובאו לאירופה והפכו במהרה לאחד מגזעי הכלבים הפופולריים ביותר בקרב חובבי הכלבים. כיום ניתן למצוא צ'או צ'או בכל רחבי העולם! כלב צ׳או צ׳או ידוע במראה הייחודי שלו ובאישיות המיוחדת והנאמנה שלו.

>>>אולי יעניין אתכם גם כלב פאג סיני

אופיו של כלב צ׳או צ׳או

כלבי צ׳או צ׳או ידועים באופיים המיוחד. הם נאמנים מאוד ויגנו על בעליהם בחירוף נפש ומהווים כלבי שמירה מצוינים. כלבים אלו ידועים גם ככלבים עקשנים ויכולים להיות קשים מאוד לאילוף כלבים בעיקר אם לא בא להם ואין להם את החשק לשתף פעולה.

למרות הטבע העצמאי של כלבי הצ׳או צ׳או, הם משתוקקים לתשומת לב אנושית ונהנים מאוד מליטופים וחיבוקים. הם גם ידועים בתור כלבים שובבים ואפילו קצת מטופשים לפעמים, במיוחד כאשר הם גורים.למרות טבעם העצמאי, כלבי צ'או צ'או משתוקקים לתשומת לב אנושית ונהנים מליטופים וחיבוקים. הם גם ידועים באישיות השובבה שלהם ויכולים להיות די מטופשים לפעמים, במיוחד בתור גורים.

כלב צ׳או צ׳או – טיפול וגידול

אם בקרוב מגיע אליכם הביתה כלב צ׳או צ׳או, חשוב שתהיו מודעים לצרכי הטיפול היחודיים שיש להם. הפרווה העבה שלהם מצריכה טיפוח קבוע כדי שתוכלו להימנע מקשרים בפרווה. בנוסף, חשוב לדעת שפעמיים בשנה תסבלו מנשירה כבדה מאוד.
לחלק מכלבי צ׳או צ׳או יש גם בעיות בריאותיות מסוימות כגון: דיספלזיה בירך, דלקות באוזניים ובעיות עיניים. לכן, חשוב להקפיד על בדיקות סדירות אצל הוטרינר כדי שתוכלו לשמור על בריאותו של הצ׳או צ׳או.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם עם הצ׳או צ׳או!

ציוד ומזון של כלב צ׳או צ׳או


לצ׳או צ׳או אין דרישות מיוחדות יותר מדי. רצועה וקולר טובים ואיכותיים יוכלו לעשות עבודה מצוינת בטיולים. בנוסף, מיטה נוחה וטובה היא חובה לשינה של כלב הצ׳או צ׳או. בנוגע לאוכל – חשוב לבחור מזון איכותי שיענה על כל הצרכים התזותיים של כלבי צ׳או צ׳או שצריכים תזונה עשירה בחלבון ושומן. בחיפוש אחר האוכל, בחרו באוכל שמתאים לכלבים גדולים והימנעו מאוכל עם חומרי מילוי או מרכיבים מלאכותיים. בנוסף, מומלץ להוסיף תוספי תזונה כגון גלוקוזאמין או שמן דגים כדי שתוכלו לתמוך בבריאות של המפרקים של כלבכם.

אילוף צ'או צ'או


אילוף צ׳או צ׳או יכול להיות אתגר ומומלץ מאוד לעשות זאת עם מאלף כלבים. את הכלב חשוב להתחיל לאלף מוקדם ולהיות עקביים עם הפקודות. חיזוק חיובי, פינוקים ושבחים יכולים להיות מועילים מאוד על מנת לגרום לצ׳או צ׳או שלכם לציית. חשפו את הצ׳או צ׳או למגוון אנשים, מקומות, ובעלי חיים נוספים מגיל צעיר על מנת שיוכלו להתרגל ולהרגיש לאט לאט יותר בנוח עם מצבים חדשים.

לסיכום, כלב צ׳או צ׳או הוא גזע ייחודי ומאוד מרתק שדורש לא מעט תשומת לב קפדנית לטיפול, הציוד והמזון שלהם בסבלנות ומסירות. אילוף צ׳או צ׳או יכול להיות חוויה מתגמלת שתהפוך אתכם לחברים הטובים ביותר עם תקשורת ואמון שילווה אתכם לשנים הבאות.

תפריט נגישות