Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאלף כלבים ברמת גן

מחפשים מאלף כלבים ברמת גן? במאמר זה תוכלו להבין מהו המחיר, כמה זמן זה לוקח, מה עשוי להשפיע על המחיר ועוד!

מחיר מאלף כלבים ברמת גן

מחיר מאלף כלבים ברמת גן הוא 300 ש׳׳ח בממוצע בעבור מפגש של שעה. טווח המחירים נע בין 200 – 400 ש׳׳ח והוא עשוי להשתנות בין המאלפים השונים וסוגי האילוף השונים.

מה עשוי להשפיע על המחיר של מאלף כלבים ברמת גן?

אילוף גורים לצרכיםישנם כמה דברים אשר עשויים להשפיע על המחיר של מאלף כלבים ברמת גן ואילוף כלבכם כגון: ותק המאלף, משך זמן האילוף, המרחק שהמאלף צריך לעבור על מנת להגיע אליכם, אילוף כלבים בפנסיון או אילוף בבית הלקוח וכמובן שהדבר שהכי ישפיע כאן על המחיר זה כמות המפגשים שתצטרכו על מנת לאלף את כלבכם.

אילוף כלבים ברמת גן – כמה זמן זה לוקח?

הזמן של אילוף כלבים ברמת גן משתנה בהתאם לסוג האילוף, לדוגמא – על מנת לאלף גור לצרכים, ככל הנראה שלא תצטרכו יותר מדי מפגשים וכ3-5 מפגשים יספיקו על מנת להשיג את התוצאה. מהצד השני, אם יש לכלב שלכם בעיות התנהגות, או שאתם צריכים אילוף בסיסי, זמן האילוף יהיה ארוך יותר וברוב המקרים ימשך כ-10 מפגשים. בנוסף לכך, ישנם מקרים בהם המאלף כלבים מחליט שהדרך הטובה ביותר להביא את כלבכם לתוצאה הרצויה, יש לאלף את הכלב בפנסיון. אילוף כלבים בפנסיון לוקח בממוצע כשלושה שבועות.

איך תמצאו מאלף כלבים מומלץ ברמת גן?

על מנת למצוא מאלף כלבים מומלץ ברמת גן כדאי שתבדקו את הדברים הבאים לפני שתבחרו בו:

כימיה – הדבר החשוב ביותר שתרצו לבדוק זה שיש כימיה ביניכם לבין המאלף וכמובן שבין המאלף לכלב.

מחיר – בדקו שאתם מקבלים מחיר לא מופרז מדי ושהמאלף לא ׳׳דופק׳׳ אתכם.

ניסיון והסמכה – בחרו מאלף כלבים בעל ותק וניסיון וכמובן שעבר הסמכה על מנת להיות מאלף כלבים.

איך תוכלו להוזיל את המחיר של מאלף כלבים ברמת גן?

על מנת להוזיל את המחיר של המאלף כלבים ברמת גן יש לכם כמה אפשרויות:

אילוף בקבוצה – הדבר הראשון שתוכלו לעשות במידה וזה אפשרי, זה לשקול אילוף קבוצתי שבו אתם נמצאים בקבוצה יחד עם עוד בעלי כלבים וכלבים והמאלף כלבים מדריך אתכם.

מאלף כלבים מתחיל – תוכלו לבחור במאלף כלבים שנמצא בתחילת דרכו. המחירים של מאלפי כלבים מתחילים וחסרי ניסיון הם נמוכים מאשר מאלפי כלבים ותיקים ומנוסים. רק זכרו דבר אחד, לא תמיד זה ישתלם לכם במידה ולקבל את יש בעיות התנהגות קשות.

לאלף לבד – תמיד תוכלו לבחור באופציה של לאלף את כלבכם לבד. יש מלא מידע על זה באינטרנט ובאתר שלנו תוכלו למצוא כמה מדריכים לאילוף כלבים עצמי ובסיסי.

תפריט נגישות