Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חולמים להיות מאלפי כלבים? מעוניינים לשמוע על קורס אילוף כלבים? במאמר זה תקראו את כל הדברים החשובים ביותר לפני שאתם ניגשים לאחת מהמכללות ונרשמים והופכים אהבה למקצוע!

קורס אילוף כלבים: להפוך אהבה למקצוע

יותר ויותר בעלי כלבים כיום נזקקים לשירותים של מאלף כלבים מומחה, זאת משום שלא לכולם יש את הכישרון הטבעי לחנך בעלי חיים, לא לכולם יש את הזמן הדרוש להנחלת חוקי ההתנהגות החשובים להם, ולא כולם יכולים להיות מספיק עקביים על מנת ליצור התניות חזקות בתודעה של הכלב. לימודי אילוף כלבים נעשים במסגרת מכללות פרטיות המוקדשות לנושא זה, מוסדות לימוד הקשורים לתחום הווטרינריה, וכן מכללות כלליות כגון וינגייט. אורך הקורס לרוב כשנה-שנתיים לערך (220-450 שעות לימוד). באופן טבעי, הוא מיועד לאנשים שאוהבים כלבים ומעוניינים להפוך אהבה זו למקצוע, או לחילופין – בעלי כלבים שלוקחים את התפקיד שלהם ברצינות גדולה ביותר.

מעוניינים לשמוע פרטים על קורס אילוף כלבים? דברו איתנו!

 

מה לומדים בקורס אילוף כלבים?

לימודי אילוף כלבים מורכבים מחלק עיוני ומעשי. בחלק העיוני מכירים את האנטומיה של הכלב, הפסיכולוגיה שלו, מתן עזרה ראשונה, התמודדויות התנהגותיות במצבים שונים, הכרת שיטות אילוף שונות, סוגים שונים של ציוד אילוף ולימוד השימוש בו ועוד. בשלב המעשי לומדים להתנהל עם כלבים מסוגים שונים (כל קורס חייב לכלול לפחות 120 התנסויות מעשיות עם כלבים שהסתיימו בהשגת המטרה שהוצבה). במסגרת הלימודים העיוניים והמעשיים תוכלו להכיר את הנסיבות השונות איתן תצטרכו להתמודד בשלבים שונים בתהליך ההרגלה של הכלב להתנהגויות חדשות, הן במסגרת לימודים יחידניים וכן באילוף קבוצתי של מספר כלבים.

קורס אילוף כלבים – מחיר

מחיר קורס אילוף כלבים הוא 15,500 ש׳׳ח בממוצע לשנת לימוד. טווח המחירים נע בין 14,000 – 17,000 ש׳׳ח כאשר מוסדות לימוד רבים מעניקים הנחות על הרשמה מוקדמת או על הרשמה לשני קורסים מראש (למשל אילוף וטיפול באמצעות כלבים). כאשר אתם בוחרים במוסד לימודי, מומלץ מאוד לבחור במוסדות מוכרים בעלי ותק וניסיון בהכשרת מאלפי כלבים. בנוסף, תעברו על התוכנית הלימודים, וכמובן שחשוב שתגיעו לימים פתוחים ותתרשמו מהמרצים וכמובן שמהמוסד הלימודי.

קורס אילוף כלבים – מה קורה אחרי?

תעודות סיום של מוסדות שונים יכולות לפתוח בפניכם דלתות שונות. קורסים לאילוף כלבים מקצועי ברמה של מטרות צבאיות, ביטחוניות, משטרתיות וכו’ יכולות לזכות במשרות טובות ומתגמלות. גם אילוף כלבים ברמה הפרטית יכול להיות די מניב, בעיקר כאשר מדובר בעבודה אהובה. אך בתור התחלה ניתן לצפות למשכורות בינוניות בלבד בהיקף של כ-35-40 ש"ח לשעה. בנוסף, ניתן להמשיך את הלימודים בקורסים המעניקים כלים נוספים לעבודה נכונה עם בעלי חיים – למשל בתחום הווטרינרי או בתחום של טיפול באמצעות כלבים.

כמה מרוויח מאלף כלבים באופן פרטי?

מאלף כלבים מתחיל ירווח בממוצע 200 – 250 ש׳׳ח בעבור כל מפגש בודד של שעה. לאחר שתקבלו קצת יותר ותק וניסיון תוכלו לקבל בעבור מפגש בודד 300 ש׳׳ח ואפילו 400 ש׳׳ח לותיקים והמנוסים מבינינו. 

תפריט נגישות