Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

בעלי חיים הם עולם ומלואו, במיוחד עבור בעליהם. לכל אחד כמעט יש את החיה המועדפת עליו. בד"כ יהיה זה כלב או חתול – אך ניתן למצוא גם כאלו שמתאהבים ביתר קלות דווקא בדגים או בתוכים.

אילו סוגי פנסיון לכלבים קיימים?

במידה ואתם מתכננים לטוס, ואין לכם אצל מי להשאיר את הכלב, כדאי לשקול את האפשרות להשאירו בפנסיון לכלבים. קיימים שלל פנסיונים לכלבים המתחלקים לשלוש קטגוריות עיקריות:
1. פנסיון כלובים
2. פנסיון פתוח
3. פנסיון ביתי

פנסיון לכלבים – מחיר

מחיר פנסיון לכלבים הוא 45 – 85 ש׳׳ח ליום באמצע שבוע. עבור פנסיון במהלך הסופ׳׳ש המחיר יעלה ויעמוד על 95 – 125 ש׳׳ח. יש לציין שלפנסיון ביתי לכלבים המחיר יהיה גבוה יותר.

פנסיון ביתי לכלבים

יהיה על פי רוב פנסיון קטן – עד כעשרה כלבים השוהים בבית מגורים כאשר בעלי הפנסיון למעשה גרים בדירת קרקע ובחצר נמצאים כלבים המתארחים בפנסיון. כלבים אלו זוכים לנוע בחופשיות בכל הבית והגינה, כאשר בעלי הפנסיון דואגים לכל צורכיהם ונמצאים תמיד מסביבם ובקרבתם. כלבים בפנסיון ביתי יכולים לפעמים גם לטפס על מיטות הדיירים בבית ולישון איתם מתחת לשמיכה. המאפיינים הללו, כשהם חוברים יחדיו – זה מה שמגדיר פנסיון ביתי ומבדיל אותו מיתר הפנסיונים.

מחפשים פנסיון לכלבים? דברו איתנו ומצאו פנסיון לכלבים בכל הארץ!

 פנסיון פתוח לכלבים

אמנם מזכיר מאוד את הפנסיון הביתי – למשל, גם כאן מדובר בבית מגורים, או שהבית נמצא בסמוך לפנסיון עצמו – וגם כאן בעל הבית והדיירים מפעילים את הפנסיון ודואגים לכלבים המתארחים אצלם לכל מה שהם צריכים. בפנסיון פתוח אפשר למצוא 15-30 כלבים בד"כ. ההבדל הוא שבפנסיון פתוח ישנה הפרדה ברורה בין הבית ובין הפנסיון. כאן הכלבים לא יכולים לקפוץ למיטה של בעל הפנסיון או לראות טלוויזיה בסלון – אך הם עדיין נהנים מכל היתרונות של חצר שאפשר להסתובב בה ולשחק בחופשיות – ללא כלובים או הגבלות שכאלו. יתכנו פנסיונים פתוחים שאינם בגבולות בית מגורים – חשוב רק לוודא שתמיד יש מי שנמצא בסביבה והכלבים אינם מוזנחים או נותרים לבדם וללא פיקוח.

>>>אולי יעניין אתכם גם אילוף כלבים בפנסיון

פנסיון כלובים

הוא דור ישן יותר של פנסיונים. כאן מדובר בד"כ בפנסיונים שנמצאים ביישובים קטנים עם שטחים חקלאיים גדולים שהוסבו לפנסיון. פנסיון כזה ימוקם במרחק מסוים מבתי מגורים כדי לא להפריע לשכנים. פנסיון כלובים יכול להכיל 40-60 כלבים – תלוי כמה כלובים מותקנים במקום. כל כלב שוהה בכלוב משלו.

לפעמים הכלוב יהיה מרווח ויכלול שטח להסתובב ולנוע בו. הכלבים משוחררים מספר פעמים ביום לחצר גדולה יותר ביחד עם כלבים נוספים. כמובן בפיקוח ומתוך שיקול דעת (כלבים שמסתדרים זה עם זה ייצאו להפסקות ביחד). פנסיון כלובים פועל בשעות קבועות וברוב המקרים בלילה המקום ננעל ואין פיקוח אנושי בשעות אלו.

קיימים כמובן גם שילובים שונים בין סוגי הפנסיונים האלו, אך סקרנו כאן את הסוגים הנפוצים ביותר. חשוב לדעת כי כלב שיושאר במסגרת לא מקצועית עלול לחטוף טראומה שתלווה אותו למשך תקופה ארוכה גם לאחר חזרתו הביתה. לכן חשוב מאוד להקפיד על איכות המקום שבו משאירים את הכלב.

פנסיון לבעלי חיים ובעיקר לכלבים הוא פתרון טוב למי שצריך לטוס לחו"ל, או זקוק לפסק זמן מהכלב מסיבות אחרות. שליחת בעל החיים לפנסיון מבטיחה כי הוא יקבל את היחס הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. חלק מהפנסיונים מעניקים גם שירותי אילוף כלבים כך שבזמן שאתם שוהים בחו"ל, הכלב שלכם יכול לזכות לשיעורי חינוך ואימון על משמעת לשיפור ההתנהגות.

מחפשים פנסיון לכלבים? דברו איתנו!

חיפוש אחר פנסיון מומלץ לכלבים יכול להפוך בקלות לתהליך מתיש. בחרנו לכם את מיטב הפנסיונים המומלצים לכלבים! כל מה שעליכם לעשות זה להשאיר את הפרטים שלכם ואנחנו נעזור לכם!

תפריט נגישות