Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ענת – מאלפת בשרון ובשומרון

קוראים לי ענת ואני מאמנת ומטפלת התנהגותית לכלבים.

הסיפור שלי עם עולם הכלבים התחיל למעשה לפני כ- 6 שנים כאשר הכנסתי לחיי גור בשם סקאי. בתור מי שתמיד חייתה בבית אחד עם כלבים חשבתי שאני יודעת כבר למה לצפות.

סקאי מהר מאוד התגלה כגור קשה. סופר רגיש למגע, קפץ על כל מי ומה שזז לידו בטיולים, נשך אותנו בלי סוף, הרס הכל ועוד ועוד… החודשים הראשונים אתו היו פשוט סיוט שלא הייתי מוכנה לו. ככל שהזמן עבר סקאי התגלה כיותר ויותר מורכב. ריאקטיבי לחוץ ורגיש. כאשר כל משימה הכי פשוטה היוותה אתגר.

ניסינו לעשות הכול לפי הספר אבל שום דבר לא הלך. על סף ייאוש, אבל בשום אופן ללא הרמת ידיים כי מבחינתי ברגע שנכנס כלב הביתה זה לכל החיים לא משנה מה הקשיים. ואז נכנס לחיינו מאלף והאדם הכי מקסים ומקצועי. לימד אותנו איך להתמודד עם הקשיים הרבים. ובעיקר לימד אותי שיש דרך אחרת, שהחיים עם כלב לא פשוט כמו סקאי יכולים בכל זאת להיות נעימים ולא חייבים להיות מורכבים ממאבק וענישה.

ופה התחיל המסע האמיתי שלי תהליך מתמשך של חיים שלמים.

לאחר לימודים במרקר טריינינג, ובמקביל עבודה בכלביה גדולה בשרון, התנדבות בעמותה וליווי מאמצים. אני גאה כיום להיות במקום שמאפשר לי לעזור לאלו הנמצאים במצב בו אני הייתי לפני 5 שנים. לתת לאחרים כלים פרקטיים להבנת צרכי הכלב שלהם, לשפר ולחזק את התקשורת אתו בקיצור, להפוך את החיים של כל הצדדים להרמוניים וכיפיים יותר בדיוק כפי שעשו בשבילי לפני שנים בודדות בלבד.

אני מאמינה שקשר בין הכלב לבעליו צריך להתבסס על אמון הדדי ולא על מאבק כוחני, יום יומי. אני מאמינה לכן בשיטה בה אני עובדת שמבוססת על עבודה ללא כפיה וללא שימוש באביזרים שיכאיבו או יגרמו אי נעימות לכלביכם. וזאת באמצעות תכנית טיפול התנהגותית שאבנה בהתאם לצרכים שלכם ושל כלבכם. אני מאמינה כי תקשורת הינה אבן דרך להבנה והרמוניה טובים יותר בינינו לבין החברים על 4 שלנו.

בין השירותים אותם אני מציעה:

  • אימון התנהגויות בסיסיות
  • בניית תקשורת ושפה משותפת
  • ליווי בתהליך אימוץ וקליטת כלב
  • איבחון וטיפול רגשי והתנהגותי
  • טיפול בכלבים ריאקטיביים וחרדתיים

אזורי העבודה שלי:

 

  • הוא בין נתניה לכפר סבא.

  • כולל כל הישובים/מושבים בין נתניה לניצני עוז (נורדיה, כפר יונה, פרדסיה, תנובות וכו'…)

  • ראש העין וחלק מישובי השומרון (אלפי מנשה, אורנית, צופים).

 

קראו עוד במדריך המקיף על אילוף כלבים

תפריט נגישות