Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מיתוג למאלפי כלבים

מיתוג למאלפי כלבים

רבים הם אלה שאוהבים כלבים ואוהבים לגדל אותם ולהשקיע בהם ממש כמו בן בית. אחד מהדברים החשובים בכלבים צעירים הינו אילוף כלבים. כיום, ישנם מאלפי כלבים רבים, אך יש דרכים לבצע מיתוג למאלפי כלבים בכדי שיצליחו יותר ויגיעו ליותר לקוחות אשר מעוניינים לאלף את כלביהם.

על מנת להיות מאלף כלבים מוביל, יש להיות בעל קשרים ולהתמקצע בכמה תחומים. שיווק הינו מקצוע שיש לתת בידי אנשי פרסום אשר מתמחים בנושא של פרסום או מיתוג למאלפי כלבים. הפילוח והגעה נכונה לקהל היעד, הינה מומחיות של משרדי פרסום ומיתוג ולכן, יש להשאיר את הפרסום, המיתוג והשיווק בידיהם של המקצוענים.

ניתוח שוק פוטנציאלי והגעה ללקוחות הנכונים

לדוגמא, אנשי שיווק מקצועיים יפרסמו את מאלף הכלבים המעוניין במיתוג ושיווק נכון באמצעות פורטל למאלפי כלבים, פרסום של סרטוני ווידאו באתר שהם יבנו למאלף הכלבים, מכתבי תודה מלקוחות מרוצים, פרסום ברשתות החברתיות ועוד.למעשה, על פי הסטטיסטיקה, כ-26% מכלל האזרחים במדינת ישראל מגדלים כלבים ולכן, משרד פרסום ומיתוג, אשר כבר ביצי מיתוג למאלפי כלבים רבים בהצלחה.

מלבד בניית אתר למאלף כלבים וקידומו, פרסום ברשתות החברתיות, בפורטלים המתאימים וחלוקת כרטיסי ביקור לווטרינרים הנמצאים באזור שבו מאלף הכלבים עובד, יש לפרסם בערוץ יוטיוב סרטונים שהיום הם בהחלט תופסים תאוצה בפרסום. יש לפרסם בנוסף מאמרים באתר של מאלפי הכלבים אשר יהיו אינפורמטיביים ומקצועיים, מה שיניע את הגולשים לפעולה והכוונה היא להמרה. אנשי השיווק והפרסום, אשר מתמחים במיתוג ופרסום מאלפי כלבים, מפרסמים גם באמצעות באנרים באתרים, הקשורים לציוד בעלי חיים, אתרי ווטרינרים, פנסיונים לכלבים ועוד.

הטרנד שגורם למיתוג- סרטונים ב-LIVE

גם כיום השיווק והמיתוג משתנה כל העת וקיימים טרנדים שונים כגון פרסום סרטונים ב-LIVE. כ-85% מכלל תנועת המידע באינטרנט היא באמצעות סרטוני LIVE ברשתות החברתיות. מספר זה של גולשים הצופים בסרטונים אלה רק עולה, על מנת לנהל את השיווק בדיגיטל, יש לתת דגש על תוכן, איכות הווידיאו והמודעות בווידיאו. את שורת הפעולות הללו, יש לתת בידיהם של אנשי פרסום ומיתוג לעסקים, אשר ידעו למתג נכון מאלפי כלבים על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

יש לציין כי גם שיתוף פעולה בין פנסיונים לכלבים וחנויות לציוד בעלי חיים מועיל בפרסום ומיתוג ומשרדי פרסום ומיתוג עסקים יודעים בדיוק למי לפנות לשיתוף פעולה שרק יועיל למיתוג הנכון של מאלפי הכלבים. כמו כן, משרד פרסום יעל הוא זה שמחזיק מחלקות שונות כגון בניית אתרים, קידום אתרים, מחלקת מיתוג, דפוס, גרפיקאים ומעקב מתמיד אחר הקידום, אשר מראה את המעורבות וכן הפניות באמצעות פרסום נכון ומאסיבי, קמפיינים ועוד, הם אלה המביאים לתוצאות הרצויות.

תפריט נגישות