Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאלף כלבים במרכז הארץ

מחפשים מאלף כלבים במרכז? במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע החשוב ביותר שאתם חייבים לדעת לפני שתקבעו פגישה עם מאלף כלבים בעיר מגוריכם!

מחיר מאלף כלבים במרכז והסביבה

מחיר מאלף כלבים במרכז הוא 300 ש׳׳ח בממוצע. טווח המחירים נע בין 200 – 400 ש׳׳ח והוא עשוי להשתנות בין מאלפי הכלבים השונים. יש לציין שהמחיר אשר צוין הוא בעבור מפגש שאורכו כשעה – שעה וחצי.

מאלף כלבים במרכז הארץ

כלב שאינו מחונך יכול לעשות בעיות רבות ללא הבנה מהן ההשלכות שלהן ולגרום לבעליו תסכול של ממש, במיוחד כאשר מדובר בגור קטן וחמוד שאינו מציית לבעליו, הוא עושה צרכים בכל מקום בבית, לועס חפצים, נובח ללא סיבה, קופץ על אורחים ויכול לגרום לתסכול. אילוף כלבים במרכז על ידי מאלף מיומן יוכל לסייע רבות בחינוך הכלב, שהרי חינוך הוא תפיסה שצריכה לשלוט בכל תחומי החיים, ובמיוחד כאשר הדבר נוגע לתהליך של הכנסת כלב לבית

 

ברור ומובן כי הדרישה הבסיסית שאותה תרצו מהכלב שלכם היא: שהוא ישמע ויציית לקולכם, יעשה את צרכיו מחוץ לבית ועוד. חינוך נכון על ידי מאלף כלבים במרכז יוכל לסייע לכם רבות, כך שתוכלו להפיק הנאה מירבית מהכלב שלכם.

>>>אולי יעניין אתכם אילוף גורים לצרכים

מחפשים מאלף כלבים במרכז? השאירו פרטים או התקשרו אלינו וקבלו הצעת מחיר!

פנסיון אילוף כלבים במרכז או מאלף עד הבית?

בעלי כלבים רבים שהגיעו למסקנה כי אין מנוס אלא לפנות למאלף כלבים במרכז, די מתלבטים אם להזמין מאלף כלבים לבית, או לפנות לפנסיון אילוף כלבים במרכז בו הכלב יעבור אילוף ממוקד. אז בואו נראה את ההבדלים ביניהם:

אילוף כלבים במרכז עד הבית

במקרים אלו המאלף יגיע לביתכם פעם בשבוע למפגש של כשעה. המאלף ילמד את הכלב פעולות בסיסיות כמו – שב, ארצה, למקום ופקודות שיכולות לפתור בעיות התנהגות. בנוסף במהלך המפגשים, המאלף ידריך את בעלי הכלבים כיצד לפעול במצב של קושי, אם זה בהליכה ברחוב, מפגש עם חתולים וכלבים אחרים ועוד.

 

יש לא מעט יתרונות לאילוף הכלב בביתו והם: תהליך הלמידה וההדרכה, בניית מערכת יחסים טובה עם כל הדיירים בבית, מתן פתרונות לבעיות המתרחשות בבית או בסביבתו, תרגול טכניקות בצורה פרטנית ובכלל כאשר הכלב נמצא בטריטוריה שלו זהו יתרון נהדר.

מצאו מאלף כלבים בעיר מגוריכם בקלות!

למה חשוב לעבוד עם מאלף כלבים במרכז?

מאלפי כלבים במרכז הם מקצועיים והם למדו את המקצוע וצברו עם הזמן המון ניסיון בטיפול בעיות התנהגות אצל כלבים. מעבר לכך, מאלף כלבים מזהה את הגורם לבעיות התנהגות ובונה תוכנית אימונים מותאמת לכלב שלכם. במידה והכלב שלכם עם בעיות התנהגות, אל תהססו ותזמינו מאלף כלבים שימצא את הגורם לבעיה ויבנה תוכנית אימונית שתטפל בבעיה.

אילוף כלבים בפנסיון במרכז

תהליך זה לוקח בין 3-5 שבועות אשר בהם מאלף הכלבים עובד עם הכלב על פקודות המשמעת באופן יומיומי. בפנסיון אילוף כלבים במרכז ניתן לבקר פעם – פעמיים בשבוע את הכלב על מנת להקנות לו תחושה נעימה. היתרון באופציה של אילוף כלבים בפנסיון הוא הרצף והעקביות של תהליך האילוף בפנסיון. בסוף התהליך המאלף כלבים במרכז נפגש עם הבעלים ומעניק להם הדרכה ודגשים שיסייעו להם להתמודד עם הכלב, אך כמובן שעליהם להמשיך ולעבוד עם הכלב ביומיום.

מעוניינים להזמין מאלף כלבים במרכז הארץ?

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רב של מאלפים מקצועיים ומיומנים בכל אזור המרכז כמו – מאלף כלבים בתל אביב, רמת גן, פתח תקווה, חולון, בת-ים, אזור, קריית אונו ובכלל בכל אזור המרכז. אם אתם חווים קושי מסוים עם הכלב שלכם, אתם מוזמנים לפנות ישירות אל מאלפי הכלבים באתר. כל המאלפים שלנו הינם המקצועיים והמומלצים ביותר!

אילוף כלבים במרכז – כמה זמן זה יקח?

אילוף כלבים במרכז לוקח 8 מפגשים בממוצע. הטווח של מספר המפגשים נע בין 6 – 10 מפגשים ולעתים אף יותר. כמות המפגשים עשויה להשתנות בין כלב לכלב ובעיקר בין סוג האילוף. על מנת לדעת את משך הזמן של האילוף יש לקבוע פגישה עם מאלף כלבים על מנת שיאבחן את הכלב ובכך יוכל לתת לכם הערכה לכמות המפגשים שתצטרכו.

 


אילוף כלבים במרכז = השקעה לטווח ארוך!

מתלבטים עדיין אם להשאיר פרטים או להתקשר אלינו? נסכם לכם את הכל בדבר אחד אחרון ופשוט. תסתכלו על אילוף כלבים כהשקעה לטווח ארוך. מאלף כלבים במרכז יעזור לכם ולכלב שלכם להנות ביחד על ידי כך שהוא יבנה תוכנית אימונים שמותאמת אישית לצרכים שלכם ושל הכלב שלכם. כל זה על מנת שאתם והחבר הכי טוב שלכם תחיו יחדיו בשלום ובאושר.

תפריט נגישות