Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאלף כלבים בדרום

אם אתם רוצים לאלף את הכלב שלכם, כדאי שתדעו שאתם ממש לא לבד – אילוף כלבים הוא צורך בסיסי של בעלי כלבים, בין אם הרצון הוא לחנך גור קטן להתנהגות רצויה, לתקן התנהגות רעה אצל כלב בוגר או אפילו ללמד את הכלב משהו שלא נמצא בהכרח ב-DNA שלו. אילוף כלבים מתבצע באזור הדרום ולמעשה, בכל רחבי הארץ ניתן למצוא מאלפי כלבים מקצועיים.

מחיר אילוף כלבים בדרום

מחיר אילוף כלבים בדרום נע בין 200 – 400 ש׳׳ח עבור מפגש בבית. עבור אילוף כלבים בפנסיון המחיר יעלה ויהיה בממוצע 4,500 – 6,000 ש׳׳ח עבור 3-4 שבועות בפנסיון. יש לציין שתקופת האילוף משתנה בין הכלבים השונים ובין המצב של הכלב, לכן חשוב מאוד ליצור קשר עם מאלף על מנת שייעץ ויתן את חוות דעתו על מצבו של הכלב ועל טווח הזמנים שיקח לו לאלף אותו.

מאלף כלבים בדרום – שיטות אילוף

ישנן מגוון רחב של שיטות לאילוף כלבים בדרום. על פי רוב המאלפי כלבים בדרום, השיטה המומלצת היא לאלף את הכלב בגישה החיובית. שיטה זו עובדת בכך שמצ׳פרים את הכלב על כך שהוא ביצע את מה שדרשתם. לדוגמא – אמרתם לכלב ׳׳ארצה׳׳ והוא ביצע את הפעולה הזו? מצוין, הוא יקבל על כך חטיף, צעצוע וכדומה. יש לציין שיש לתת לכלב את הצ׳ופר ישר אחרי שביצע את מה שביקשתם ממנו, זאת על מנת שיוכל להבין ולקשר שלבצע את הפעולה הזו כשתבקשו הוא יקבל על זה חיזוק חיובי.

ישנן עוד שיטות אילוף, תוכלו לקרוא עליהם בעמוד שיטות אילוף לכלבים.

מחפשים מאלף כלבים בדרום? דברו איתנו!

אילוף כלבים בדרום – ממה מושפע המחיר?

המחיר של אילוף כלבים בדרום מושפע מכמה דברים כגון: ותק המאלף, סוג האילוף (פנסיון או עד הבית), המרחק שמאלף הכלבים צריך לעבור עד שיגיע אליכם (במידה ומדובר באילוף ביתי) וכמובן שמה שהכי משפיע על המחיר זה כמות המפגשים שתצטרכו על מנת לאלף את כלבכם. יש לציין שאילוף כלבים בוגרים או סוג וגזע הכלב אינו משפיע על המחיר.

אילוף כלבים בדרום הארץ

מאלף כלבים בדרום יכול להתחיל לאלף את כלבכם בכל גיל של הכלב. עם זאת, הגיל המומלץ ביותר הוא כאשר הכלב צעיר משום שבתקופה זו הוא קולט הרבה יותר וניתן ללמד אותו מהר יותר.

יש לכך השפעה גם על עניין המחיר, כאשר בדרך כלל אילוף גורים להתנהגות נכונה (עשיית צרכים בחוץ ולא בבית, הימנעות מהרס רהיטים, חינוך להתנהגות שאינה תוקפנית) עולה לרוב כמה מאות שקלים. מגיל שנה ומעלה מחירי האילוף עולים, כאשר התהליך נוטה להיות מקיף יותר.

 

מחיר של כ-2,000-3,000 ש"ח אפשרי בהחלט כשזה נוגע לפעולות אילוף מורכבות באופן יחסי. כמובן שלכל כלב יש חוקים משלו, כשגם בין המאלפים השונים יש בוודאי הבדלים שמשפיעים על אופי האילוף, שיטות האילוף, אחוזי ההצלחה והתשלום. למרות שאת האילוף ניתן לבצע בפנסיונים המוקדשים לכך, מומלץ להתייעץ עם מאלף כלבים מוסמך ולעשות זאת בבית: הכלב יהיה רגוע יותר בסביבה המוכרת שלו ולכן האילוף שלו יהיה אפקטיבי יותר.

מצאו מאלף כלבים מומלץ בדרום

כיום, חיפוש אחר מאלף כלבים בדרום, יכול להתבצע באמצעות רשת האינטרנט. באפשרותכם ליצור קשר עם מאלפים באזור הדרום באמצעות השארת הפרטים שלכם בטופס צור קשר שנמצא למטה. צוות המאלפים פועל בכל ערי הדרום המרכזיות, לרבות באר שבע, אשקלון, אשדוד, קרית גת, שדרות, נתיבות ואילת. הוא יגיע לביתכם בהקדם האפשרי וייקח על עצמו את המשימה החשובה של אילוף הכלב שלכם.

מצאו מאלף כלבים באזור מגוריכם!

תפריט נגישות