Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

גינות כלבים בתל אביב

יש בעלי כלבים שלוקחים את הטיול עם הכלב שלהם כחובה – פעילות עם מטרות פונקציונליות מוגדרות, שכן הכלב צריך לעשות צרכים, לטייל מעט ולראות אור יום. הכלבים, לעומת זאת, רואים כל טיול כהרבה מעבר. עבורם זוהי חוויה של גירויים, שפועלים על חלק ניכר מהחושים שלהם וזו גם דרך מצוינת להוציא אנרגיות. הכנסת משחקים לחלון הזמן של הטיול, תהפוך אותו לאטרקטיבי הרבה יותר.

גינות כלבים מצריכות ביקור של כל בעלי הכלבים. זהו המקום בו ניתן לשחרר את הכלב מהרצועה, מה שלא ניתן במקומות אחרים על פי חוקי העזר העירוניים. בגינות כלבים אפשר לתת לכלב לרוץ לאן שהוא רוצה, לשחק עם כלבים אחרים, להתפלש בחול או אפילו לעלות על מתקני שעשועים. לפניכם סקירה של שלוש גינות כלבים מומלצות בתל אביב.

גן מאיר בקינג ג'ורג'

המתחם המבוקש הזה כולל שתי גינות נפרדות, אחת גדולה ופופולארית והשנייה קטנה יותר. הגינות מבוססות על חול ברובן, כשניתן למצוא בהן מספר מתקני שעשועים וכן ברזיה לכלבים. הגינה כוללת רשת ביטחון אשר יחד עם שתי דלתות, הופכת את אופציית ה"בריחה" של כלבים לבלתי אפשרית. גם העובדה שהגן מואר תורמת בוודאי לבעלי הכלבים.

גינת מאיר עמוסה בכלבים ובבעליהם (בעיקר צעירים, אבל ממש לא רק) בשעות רבות לאורך היום ובעיקר בסופי שבוע, אך עקב גודלה, מובטח שתמיד יימצא מקום לכם ולחברים הטובים ביותר שלכם.

גינת הכובשים בכרם התימנים

גינה גדולה ומומלצת מאד, גם אם היא עמוסה פחות (יש הרואים בכך יתרון). הגינה הזו נחלקת למשטחי אדמה או דשא ומציעה ספסלים לישיבה, שולחנות פיקניק, מתקנים לכלבים וברזייה. מעלות אחרות של הגינה הן ההצללה המצוינת שלה והגידור הכמעט הרמטי שלה, כאשר המגיעים אליה נחלקים לאוכלוסייה הטרוגנית באופן יחסי.

גן דרויאנוב בפלורנטין

גינה גדולה בשכונת פלורנטין הפופולארית ובה חול בכמויות מסחריות והמון עצים. תשתיות הגינה כוללות שלושה מתקני משחקים, ברזיות, פחי אשפה, ספסלים וגדר גבוהה. הגינה הזו עמוסה בעיקר בשעות הערב, כשאחוז ניכר מהצעירים המתגוררים בשכונה מגיעים אליה. יש לציין לטובה את רמת הניקיון הגבוהה של הגינה.


זקןקים למאלף כלבים בתל אביב? לחצו כאן

תפריט נגישות