Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאלפי כלבים בשפלה

גם הכלב שלכם אוכל את התריסים, נובח על השכנים ומתפלש בשלוליות מלאכותיות? למרבה המזל גם אתם יכולים ליהנות משיטות אילוף מתקדמות, שיטות אילוף מדעיות והומאניות שבכוחן לשפר משמעותית את התקשורת ואת טיב היחסים שלכם עם כלבכם האהוב. כעת זה פשוט מתמיד כל שעליכם לעשות הוא רק לבחור מאלפ/ת מאזור השפלה…

אילוף כלבים בשפלה

ניתן להתחיל לעבוד עם מאלף כלבים בכל שלב בחיי הכלב, אך הזמן הטוב ביותר הוא כאשר הכלב כמה שיותר צעיר כי כך יוכל לקלוט כמה שיותר ומהר יותר. ניתן לאלף את הגור לצרכים, להימנע מהריסת רהיטים, חינוך הכלב לא להיות תוקפן ועוד המון.

מחיר מאלף כלבים בשפלה

מחיר מאלף כלבים בשפלה הוא 200 – 400 ש׳׳ח בעבור מפגש של שעה. יש לציין שהמחירים עשויים להשתנות בין כמה פרמטרים שונים כגון: ותק המאלף, אילוף כלבים בפנסיון או בבית הלקוח, סוג האילוף הנדרש ועוד.

מאלף כלבים בשפלה – כמה זמן זה לוקח?

אילוף עם מאלף כלבים בשפלה לוקח בין 6 מפגשים בממוצע. טווח המפגשים הוא 4 – 9 מפגשים והוא משתנה בין כלב לכלב וכמובן שגם תלוי בשיתוף הפעולה שלכם – בעלי הכלבים.

מצאו מאלף כלבים בשפלה בקלות!

חיפוש אחר מאלף כלבים מומלץ בשפלה יכול בקלות להפוך לתהליך ארוך ומתיש. אנחנו כאן על מנת לעזור ולהקל על כל התהליך הזה. כל מה שעליכם לעשות בשביל למצוא מאלף זה להשאיר פרטים או להתקשר אלינו וסיימתם עם כל התהליך!

תפריט נגישות